عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل نوشته های یه عاشق

سلام من شکوفه هستم و18سالمه 28فروردین میرم تو19سال امسال کنکور دارم اما عشق و عاشقی نمی ذاره به درس و مشقم برسم یه عاشقی که نمی دونه اونی رو که دوستش داره اونم همون اندازه دوستش داره یا نه من الان 9ساله که عاشق امین شدم اما تا الان جرات نکردم که بهش بگم چه قده دوستش دارم امین خیلی پسر خوب و گلیه مثل معنی اسمشم امانت دارو پاکه اما می ترسم بهش بگم دوسش دارم دستم بندازه یا اصلا بهم علاقه نداشته باشه یا این کهبخواد با احساساتم بازی کنه اگه راهی یاد دارید به منم بگید

در این سرای بی کسی ،کسی به در نمی زند                     

به دشت پر ملال ما پرنده سر نمی زند                           

مشتاق رفتنیم اما کسی دم نمیزند                                 

حتی پرنده ای مژه بر هم نمی زند                          

من بی تو تمام می شوم امان بده                        

من بی تو آه می شوم امان بده                     

دستی برای دل خوشی من تکان بده        



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت11:43---11 ارديبهشت 1391


*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***________________***

_***______مشتاق نيم نگاهي_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*

نگاه سردم را،



به چشم هاي پر از عشق قاب نقاشي،



که مانده بر ديوار،



دوباره ميدوزم



در انتظاري سخت،



اسير ديو سکوت،



نه با زبان که با تمام وجود،



و از نهايت بي انتهاي تنهايي،



وجود پاک تورا من به خويش ميخوانم....!



سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خيلي خوشم اومد .نميدونم وبلاگ من به قشنگي مال شما باشه يا نه اما خوشحال ميشم بياين و نظرتون رو بگين. مطالب عاشقانه زيادي داره که اميدوارم خوشتون بياد.منتظرم..........







behrad
ساعت18:45---2 ارديبهشت 1391
سلام خانوم عاشق..
ببین منم همین احساس را به یک دختر خانومی داشتم و بالاخره امروز بعد از 3 سال عاشقی بهش شماره دادم...
باورم نمیشد بگیره از بس که این دختر خوشگل و نانازه...
ضربان قلبم تند میزد و احساس میکردم میخوام سکته کنم اما صداش کردم و گفتم اگه میشه یه لحظه بیا کارت دارم...
تا اومد منم سریع شمارمو بهش دادم و اونم گرفت... همین چند دقیقه پیش هم زنگ زد بهم و ....
امیدوارم توام خجالت را بذاری کنار و بهش بگی چقدر دوستش داری...
به وبلاگ منم یه سری بزن
بای


elahe
ساعت14:56---1 ارديبهشت 1391
سلام گلم وبلاگ قشنگی داری
درک میکنم حال وروزت روعزیزم.چون منم مثل توعاشقم ولی عشق من باتوفرق میکنه.عشق من میدونه که چقدردوستش دارم میدونه که میمیرم براش.اونم عاشقمه اونم خیلی دوستم داره.امیدوارم برسه روزی که عشق توهم بفهمه که عاشق شی ودوستت داشته باسه.برامون دعاکن.
خوشحال میشم به ماهم سربزنی ونظربدی
منتظرحضورپرمهرت هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 16:48 | |